Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Poznali tajniki marketingu

Wczoraj, tj. 18.10.2022 przez sześć godzin intensywnego szkolenia online pod nazwą „Przygotowanie Strategii Marketingowej Działań Statutowych w Organizacji” jego uczestnicy – pracownicy organizacji pozarządowych poznawali tajniki strategii marketingowej. Uczyli się jak ją definiować, tworzyć, prowadzić i badać jej efektywność.

W szkoleniu udział wzięli przedstawiciele organizacji pozarządowych z obszaru pogranicza z Polski i Słowacji, najliczniej reprezentowane było Miasto Bielsko Biała i Mesto Rajec.

Szkolenie prowadziła Pani Katarzyna Khanna właścicielka firmy Refocus z Bielska-Białej, tłumaczem ustnym na szkoleniu była Magdalena Domaradzka, właścicielka firmy Restart.

W ramach bezpłatnego szkolenia online „PRZYGOTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ DZIAŁAŃ STATUTOWYCH W ORGANIZACJI” znalazły się następujące zagadnienia:

  1. Rola strategii marketingowej w budowaniu wizerunku organizacji.
  2. Sposoby definiowania strategii marketingowej.
  3. Sposoby prowadzenia strategii marketingowej.
  4. Umiejętność mierzenia postępów w realizacji strategii marketingowej – narzędzia mierzenia efektywności.

Mikroprojekt  „Promowanie dziedzictwa kulturowego i współpracy transgranicznej regionu dzięki zwiększeniu kompetencji kadry organizacji  pozarządowych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014- 2020 oraz z budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Beskidy.

Więcej o projekcie na stronie: https://bielsko-biala.pl/interreg


Včera, t.j. 18.10.2022, sa na šesťhodinovom intenzívnom online školení s názvom "Príprava marketingovej stratégie pre štatutárne činnosti v organizácii" jej účastníci – zamestnanci mimovládnych organizácií dozvedeli tajomstvá marketingovej stratégie. Naučili sa, ako definovať, tvoriť, viesť a študovať jeho účinnosť.

Na školení sa zúčastnili zástupcovia mimovládnych organizácií z pohraničnej oblasti Poľska a Slovenska, najpočetnejšie z nich zastupovalo mesto Bielsko-Biała a Mesto Rajec. Školenie viedla pani Katarzyna Khanna, majiteľka Refocus z Bielska-Białej, tlmočníčkou na školení bola Magdalena Domaradzka, majiteľka Restartu.

Bezplatné online školenie "PRÍPRAVA MARKETINGOVEJ STRATÉGIE PRE ŠTATUTÁRNE ČINNOSTI V ORGANIZÁCII" zahŕňalo nasledujúce otázky:

  1. Úloha marketingovej stratégie pri budovaní imidžu organizácie.
  2. Spôsoby, ako definovať svoju marketingovú stratégiu.
  3. Spôsoby vykonávania marketingovej stratégie.
  4. Schopnosť merať pokrok v implementácii marketingovej stratégie – nástroje na meranie efektivity.

 Mikroprojekt "Podpora kultúrneho dedičstva a cezhraničnej spolupráce regiónu prostredníctvom zvyšovanie kompetencií pracovníkov mimovládnych organizácií spolufinancovaných Európskym fondom regionálneho rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce INTERREG V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 a zo štátneho rozpočtu prostredníctvom beskydského euroregiónu.

Viac o projekte na: https://bielsko-biala.pl/interreg

Artykuł sponsorowany

źródło: ox.pl
dodał: NG
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: